środa, 14 maja 2014

Jenipapo

Hej, hej
Chciałam Wam tylko donieść, że wczoraj byłam w L'occitane kupić książkę na temat Prowansji a wyszłam z książką kremem do rąk oraz kremem do twarzy z filtrem.
Tak na szybko.
1. Książka- kupiłam jako motywator, mam nadzieję, że nie pokona mnie językowo (jest po Niemiecku).


2. Krem urzekł mnie zapachem, nic nie wiedziałam o obecność złotych drobinek, których jest niewiele, ale bardzo ładnie i skutecznie rozświetlają dłonie. Ponadto zapach powoduje u mnie ciągłą potrzebę wąchania dłoni po aplikacji...


3. Krem z filtrem z nowej serii brazylijskiej. Uważam, że mam cerę na tyle delikatną i problematyczną, że nie wolno mi nie używać kremów z filtrem a ten przepięknie pachnie, rozświetla skórę, wygładza ją  a do tego świetnie nawilża. Napiszę o nim coś więcej jak tylko trochę poużywam, choć dziś spadł śnieg z gradem, więc nie wiem kiedy tak naprawdę będzie mi potrzebny...



4. Do każdych zakupów powyżej pewnej kwoty gratis możemy dostać naszyjnik, który na lato, nie powiem, podoba mi się bardzo.

Oczywiście o całej serii brazylijskiej możecie się dowiedzieć więcej za strony l'occitane, póki co nie widziałam jej w Polsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz